miércoles, 20 de febrero de 2008

miña nai miña naiciña...


Quero escribir para ti...as palabras mais fermosas este dia......escribir por exemplo...que a túa ausencia nótoa cada vez mais...dende que te perdiches na nebulosa da memoria...eu xa non volvin ser...non sabía CANTO TE QUERIA..pero sei que agora, que viaxas polas estrelas ,seras feliz..e estaras ollandonos a todos ,protexéndonos......
So quero que saibas que te boto de menos....que sinto non haberte abrazado mais...non terme acurrucadoo nos teus brazos......oh mama...QUEROTE TANTO

4 comentarios:

Abacaxi dijo...

Ola MIña japa!!! que tal madre!? que sepas que te quiero mucho mucho
miña hermosa querida!!!! muasss!!!!
comprame un mini si!? jajajaja
e brma!...Ou no? XDDD
bikosss juapaaa!!!!

Abacaxi dijo...

quero decirche:
que te quero con amor
con ternura..
que te quero con razon
con locura
Querote a dolor
querote a feitura
a verdade si mais
e que te quero tanto
que non sei canto
te quero.

Abacaxi dijo...

Ola!!!
Benvida ao mundo dos blogs ... jeje
Pois nada, a seguir escribindo e deleitandonos cos teus textos ... un bico, Ana.

http://www.blogoteca.com/thepainter
Deixoche a dire do meu blog por se che apetece pasarte.

pAspAlhAo dijo...

Esta é a cruel e verdadeira história dumha raça condenada a sentir-se única e eternamente solitáría e cujos indivíduos podem gozar dos mais intensos e fugazes prazeres como das mais fortes e extensas dores. Mamá doi-me dizer-che isto mais só hei saber quanto che quero o día que nom che poida dizer que te quero.